그 리 고....♡/CCM 듣 다 가

Father I place into your hands / 주 나의 사랑 나 주의 사랑

moon향 2012. 2. 3. 22:16

 

Father, I place into your hands the things that I can not do

제가 할 수 없는 일들을 아버지 손 안에 놓습니다

Father, I place into your hands the times I've been through

제가 겪어왔던 시간들도 아버지 손 안에 놓습니다

Father, I place into your hands the way that I should go

제가 가야하는 길을 아버지 손 안에 놓습니다

For I know I always can trust You

제가 언제나 아버지를 신뢰할 수 있다는 걸 알기 때문이죠

 

Father, I place into your hands my friends and family

제 가족들과 친구들을 아버지 손 안에 놓습니다

Father, I place into your hands the things that trouble me

제게 어려움을 주는 일들을 아버지 손 안에 놓습니다

Father, I place into your hands The person I would be

제가 되고 싶은 사람도 아버지 손 안에 놓습니다

For I know I always can trust You

제가 언제나 아버지를 신뢰할 수 있다는 걸 알기 때문이죠

 

Father, we love to seek your face we love to hear your voice

아버지의 얼굴을 구하며, 음성을 듣고 싶습니다

Father, we love to sing you praise and in your name rejoice

아버지를 찬양하며 당신의 이름으로 기뻐하고 싶습니다

Father, we love to walk with you and in your presence rest

당신과 동행하며 그 임재하심 안에서 쉬고 싶습니다

For we know we always can trust You

언제나 당신을 신뢰할 수 있다는 걸 우리는 알고 있기 때문이죠

 

Father, I want to be with you and do the things you do.

아버지와 함께 하길 원하며, 당신이 하시는 일들을 저도 하고 싶습니다.

Father, I want to speak the words that you are speaking to

아버지께서 말씀하시는 것을 저 또한 말하길 원합니다

Father, I want to love the ones that you will draw to You

아버지께서 이끄실 사람들을 저도 사랑하길 원합니다

For I know that I am one with You

저는 당신과 함께 하는 사람이라는 걸 알기 때문이죠